Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pasiszemmel

Pasiszemmel

Puncs

2017. május 17. - Filf

Kedves barátommal kávézgattunk tegnap a Frei kávézóban, a szokásos dohánykávé szeánsz zajlott éppen, amikor megkérdezi, hogy hallottam e már a Puncs című oldalról, mert Ő tegnap megnézte. :)

Persze, hogy hallottam, mint a csajos-kurvás témákban ismerős férfiember ,de még nem néztem meg a felületet, nem éreztem rá késztetést. Na én megnéztem, meséli tovább, őrületes pénzeket szeretnének a lányok az idejükért, csak úgy repkednek a 3-400e/hó „támogatást szeretnék”.

Persze volt egy sztorim, a haver haverja, ugye, akinek megvolt ez a történet, az első héten még háromszor is megdugta az egyetemista csajszit, a következő héten már csak kétszer, és így tovább. Egy hónap múlva pedig ( a kétszer átadott 300e-k után) elmondta a síró csajnak, hogy neki erre nincsen szüksége, nem működik. Udvariasan elhallgatva, hogy megunta mindig ugyanazt a csajt megdugni, hiszen pont ettől menekülünk el otthonról is, semmivel sem jobb ha ezt egy titkos lakásban csinálhatjuk rendszeresen egy nővel. Éppen ettől fulladnak ki a szimpla szeretős kapcsolatok is, egy idő után pont annyira lesz unalmas az eleinte borzasztóan vágyott szex mint amikor otthon „ kell teljesíteni”. Elfogynak a közös témák, nincsen új élmény amiből lehet építkezni és nyoma sem marad a varázslatnak, izgalomnak. Teljesen mindegy, hogy ezért fizetünk a végén vagy sem. Egy időben a viszonyra építkező oldalon nyomultam, talán ez volt a legjobb húzásaim egyike, a nők tudták mit akarnak, nem voltak  annyira elszédülve mint a társkeresőkön és senki sem komoly kapcsolatban gondolkodott. Működött a történet. Persze itt is mindegyik hölgy a kizárólagosságban gondolkodott, csak egy szerető és tartson örökké, amit ugye pasiként egy megmosolyogtató állapot, hiszen nem a feleség 2.0-t keresem, hanem csak szex és kaland. De mindegy, ők ezt gondolják, én pedig amazt csinálom és kész.

A fizetés részével nekem semmi bajom nincsen, belefér és előfordul, hogy ez így sokkal kézenfekvőbb, mint kideríteni melyik barátnő ráérős éppen. Sok időt megspórol és az élmény, hogy nem kell utána még a kötelező beszélgetős köröket sem megfutni bizony nem elhanyagolható előny. De azt már nehezebben tudom megérteni miért járnék hónapokig pont ugyanahhoz a lányhoz, egy keretbe erőszakolva magam, amikor minden héten egy új szépség és új kaland is várhat rám. Töredék energiát befektetve, rugalmasan, ahogyan nekem a legjobb és legkényelmesebb.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasiszemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr4212510747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása